Monday, October 29, 2012

FREE SEATS Air Asia Kembali Lagi?

Aku rasa baru je bulan 9 hari tu Air Asia buat free seats sale kan? ada aku buat entry pasal ni.. rasanya cepat benar diorang buka free seats sale lagi kan.. nape ek?



Rasanya harga macam sale lepas kalau tengok iklan tu.. tapi aku tak explore lagi sebab pagi ni baru sampai dari kampung.. penat lagi ;( as uols can see, book sampai 4 Nov ni.. travel from 1 may-30 sept 2012.. 


Ok, kalau ada yang nak aku tolong book kan, aku boleh tolong insya Allah.. cuma sila bagi full details terus senang aku nak search dan bajet masa. sebolehnya, bagi full name with ic no, destinasi from where to where, dan fly date.. kalau tak dapat date sebab tak confirm lagi, sila bagi range date yang uols nak pergi tu senang aku nak search sebab sistem air asia time gini memang sangat sesak dan slow. so, uols dah bagi full details senang keje aku nak bajet masa semua..  dan pls take note, aku bukan agen air asia or ada orang dalam ke apa ok.. as reward, aku dapat collect point big card.. tu je.. tapi big point tu bukan aku kejar sgt pon sebab susah jugak nak redeem sebab kalau nasib baik baru dpt best offer.. thats all.. :)


5 comments:

  1. ramai org ckp mcm tipu je free seats ni. xtau la btul ke x.

    ReplyDelete
  2. @fiqkbe:

    bukan la tipu cuma mungkin x semurah dulu2.. ada tambahan tax semua..tapi still berbaloi la kalo nak banding dengan time x sale.. tapi x tau la ade yg tertipu.. setakat ni ok jek..

    ReplyDelete
  3. @nEa FleriDa / nIL:

    yes, boleh email.. bagi full details yek..

    ReplyDelete
  4. masa AA promo sept aritu sempat la beli tiket pegi balik utk 2 adult, 2 children ke KK, rm640..

    AA promo bukan tipu, tp kite kena pandai2 pilih hari & masa flight, sbb bkn setiap hari tiket promo tu harga murah...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails