Monday, September 19, 2011

Langkawi 2011: 2nd Day --> Laksa Tepi Airport Langkawi Memang Terbaikkkk!

Aku rasa, tak lengkap kalau ke Pulau Langkawi, tanpa pekena laksa langkawi. laksa langkawi ni adik beradik je dengan laksa utara..hahahaha.. tapi feeling makan kat tempat yang berbeza2 ni lain2 tau.. hahahaha..


so, masa otw balik ke pantai Chenang (note: resort kami di Chenang), kami pon singgah la makan laksa kat lori-lori yang ada di tepi airport Langkawi. tapi dalam pic kat bawah view laut kan. actually, port kami duduk ni ke bawah sikit, kira dekat dengan air laut tu. belakang aku, baru la airport.. hehehehe.. senang cakap pantai ni tepi airport tapi dipisahkan dengan jalan raya. ada paham kaaaa? hehehehe..






aku order laksa, rojak buah dengan air kelapa. RM11 semua. memang sedappp. tak salah aku, sepanjang pantai tepi airport tu ada 3 lori yang jual laksa (mungkin lebih tapi hari tu ada 3 je yang buka ;p).. aku pilih lori yang terakhir dari airport, yang first dari pantai chenang. aku lupa apa nama lori tu...



otw balik, ada kerbau melintas. gemok kerbau ni. memang banyak gila kerbau kat langkawi ni. 

1 comment:

  1. akak pernah makan laksa dekat langkawi tapi depan akuariumtu sedap gak... sampaikan husband akak yang kalau selalu akak makan laksa tak pernah teringintupun kata sedap.. maknanyer kalau orang tak minat laksa kata sedaptu memang sedapler.. meniaga pakai lori gak...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails