Wednesday, August 18, 2010

Friendster, MySpace Tak Berupdate Lama Dah.

Sebelum kenal Facebook @ FB, korang mesti kenal dulu Friendster. Friendster ni salah satu laman web sosial yang glamer dulu selain MySpace. Aku ada dua-dua akaun tapi yang aktif hanya Friendster. Itu dulu, setahun dua tahun yang lepas. Sekarang sapa-sapa yang tak ada akaun FB, kira macam 'ketinggalan zaman' sikit. Selain FB, Twitter juga yang menjadi kegilaan sekarang. Aku tak minat Twitter, tak tahu kenapa. Yang ada hanya FB, Friendster, MySpace dan ada la 2,3 akaun laman web sosial yang lain macam Tagged, Hi5 tapi yang ni dah delete rasanya. Yang belum delete hanya FB, Friendster dan MySpace.

Okay, berbalik kepada cerita asal... Aku dulu cukup addicted dengan Friendster. Mula-mula FB muncul, aku tak layan pon sebab memang setia dengan Friendster. Tapi lama-lama dah boring dan aku cuba 'main-main' dengan FB. Rupanya, lagi fun, lagi interesting dan banyak gila function yang best-best. So, sekarang, Friendster dah lama tak berupdate. MySpace tak payah cakap memang kurang aktif. Yang lain-lain, lagi la, 2-3 bulan sekali pon belum tentu aku buka ;)

Korang pulak macam mana? Masih aktif berfriendster?

Kat bawah adalah random photos dari friendster account aku. Feel free to scroll down. Hahahaha




Selepas selesai paper akhir untuk 3rd year in UM.
Ini adalah geng MIS (Management and Information Science). 







OpenSys 2008.
We are computer scientists from Marikh. Hihi




 Gengkamees Dinner at Yankies Hut @ Bangi.


2 comments:

  1. hai akak senior..huhu.
    selamat pengantin baru eah.. :D

    ReplyDelete
  2. hai :) UM jugak eh?
    pengantin dah 'basi' dah ni.. hehe..anyway, thanks...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails