Saturday, June 19, 2010

Maaf Kawan

Maaf...
Kalau aku sering berlaku songsang
Maaf...
Kalau aku serba kekurangan
Maaf...
Kalau aku sering mencipta kebosanan
Maaf...
Kalau aku sering menguji kesabaran
Maaf jua...
Kalau aku sering mencipta kekusutan

Kadang-kadang...
Bila semua duduk
Aku bangun berdiri
Pabila semua orang gembira
Aku sendiri berduka
Bila semua orang bekerja
Aku rela membuta
Pabila semua orang pulang
Aku sibuk bekerja
Pabila semua ghairah bercerita
Aku ghairah membuat taik mata
Pabila semua sibuk bermeeting
Aku sibuk memikir diri sendiri

Maafkan aku...
Terima kasih kawan
Kerana sudi menerima aku seadanya

Baik atau jahat
Suka atau benci
Manusia bergelar kawan

1 Hajar - SCIPP 1998

Annual Dinner 1998

Petang-petang ada sesi riadah. Riadah buntut. Haha. Duduk-duduk dan borak-borak.

Ni form 3. Ada program ala-ala nak release tension sebelum PMR. Venue: Pantai Air Tawar, Bukit Keluang, Besut, Terengganu.


Malam Gala Night untuk form 5, 2002.
Dari kiri atas: Jay, Fidzoh, Ain, Ieyd, Ajah, Azzam Dani, Awanis, Fizah Sulong. 
Tengah: Aku, Ee, Farah, Ila, Niah, Wani, Fazah, Mc Yatt. 
Depan: Yus, Zack (ayu nyo mu..Haha), Has, Che Posh.

Dalam kelas. Form 5

Praktikum F3P5. KMPP, Kepala Batas.

Ni pergi Candi Pendiat, Kedah dengan Gengkamees, sempena pergi wedding Abg Mi dan Kak Wirni.

Konvo Emma gedik dan Nadia jongket
Kyzer kat tengah, kumbang yang tak berapa menawan. =)

Credit to: Ujang

P.S: Ada beza ke kawan atau sahabat?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails