Friday, June 4, 2010

Entri Sebelum Keberangkatan Pulang Hamba ke Kampung

Malam ni, aku akan bertolak balik kampung. Mulai esok aku akan busy dengan persiapan kahwin kat kampung. Semalam Umi baru call suh aku buat sticker kecik-kecik, tulis "Terima Kasih Dari Pengantin Sekeluarga". Ayoyo.. mana nak tempah last minute. Nak design-design sendiri, pastu print kat kedai? Wargghhh...

Sekarang nak buat senarai barang-barang nak kena bawa balik ni. Agak banyak wei. Adui...
  1. Bunga telor - Ni tadi si Nurul baru datang hantar. Semua 200 kuntum. Last 2 weeks, dia dah bagi 30 kuntum so today bagi lagi 170 kuntum. 2 kotak beb. 
  2. Baju nikah dan baju bertandang. Dah pergi dry cleaning.
  3. Jam tangan. Hantaran untuk aku.
  4. Cadar untuk bilik pengantin. Cadar ni bukan 'cadar pengantin' yang lip lap lip lap tu. Kain jenis cotton skit. Warna pink. Lepas letak bantal purple. Cantik ke??
  5. Selendang dan veil, untuk nikah dan majlis bertandang.
  6. Kasut untuk majlis nikah
  7. Door gift untuk pihak lelaki. Yang ni adik aku tolong bwa balik dengan kereta dia.

 Ni gambar bunga telor. Penuh 2 kotak.

 Meriah gitu. Ada pink, purple, baby blue dan hitam.

Rasanya dah pack semua. Bilik pon dah kemas-kemas sikit. Semua barang dah teratur.  OK, nak pergi bersiap, cik abe nak mari tu.. Chow cin cau!

P.S: Doakan aku dan encik tunang selamat sampai ke kampung ye. Doakan kami selamat dunia akhirat. AMIN. Thanks you all.. Muahahahahaha

1 comment:

  1. wah..behnye..selamat pengantin baru..sori aku xleh nak g majlis mu..aku x cuti..huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails