Saturday, May 31, 2014

Air Asia & Tupperware...

Salam uols.

Janji nak update belum tertunai hehe..
Takde masa nak mengarang. Tapi yang ni share juga sebab aku tau ada beberapa peminat kaki jalan yang selalu travel guna Air Asia selaku jenguk sini nak tau pasal sale Air Asia.
So korang stay tune tak lama lagi Air Asia nak buat sale FREE SEATS.
Dah boleh belek kalendar, tengok date apa nak jalan-jalan.



Lagi satu aku nak promote skit la. Kot-kot yang singgah sini suka beli tupperware, suka belek tupperware, atau yang ada keinginan nak try buat business tupperware, boleh contact aku ok.
Especially untuk suri-suri rumah tu, sambil korang dok online, apa salahnya buat business sampingan.. dengan jual tupperware. Kalau selama ni kita setakat beli je, apa salahnya tolong jual.. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih.. Bukan paksaan ye ni.. kot-kot yang ada tersinggah kat blog ni ada angan-angan nak cuba buat bisness, apa kata cuba bisness tupperware ni.. modal permulaan just modal join ahli.. Dengan dok rumah, online.. korang boleh jana pendapatan..
Kalau minat, boleh sms/whatsapp 0199593125 (syima).




Lagi satu kalau korang tengok pakej A dan B tu.. beza dia, pakej A ada Treasure Box Set. 
Pakej A ni hanya rm280. Kelebihan dia korang dapat macam-macam barang tupperware macam dalam gambar tu dengan harga tentunya murah dan berbaloi.
Dan treasure box ni hanya special dijual untuk nak join ahli - sama ada nak join ahli baru atau yang dah drop ahli tu, nak rejoin, boleh beli set ni. 
Kalau beli tapi tak nak guna pon takpe, korang boleh jual balik secara loose, insya Allah boleh dapat balik dalam rm500++ 



Set biskut raya.. 
RM145 
Beli 2 set RM275 sahaja 
(boleh bayar 2 kali kalo nak)
Nak order, sms/whatsapp 019-9593125 ok :):)



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails