Tuesday, February 18, 2014

Birthday Treat. Simple Tapi Saya Tetap Terharu ;)

Salam korang.


Disebabkan my birthday jatuh pada tengah-tengah minggu, then opis ada dinner plak pada hari yang sama, birthday celebration terpaksa ditunda sehingga weekend. Aku ok je :) 


Esok lepas dinner kat opis tu, budak-budak department belanja makan kat Seed Cafe area opis. 
Aku order Cajun Chicken Chop. Sedap :)
Tabah je aku tengok potato wedges tu. Aku telan gak la buat hilang terliur. 




Dorang siap kasi kad dengan cash , agak banyak boleh beli sebotol perfume ;)
Syok jugak la, leh topup untuk beli handbag hahaha.




Dan memandangkan birthday girl tengah diet (dietla sangat), so taknak la pergi celebrate kat restoran/kedai yang fancy sangat sebab aku tau mesti banyak makanan. Nanti aku tak tahan nak rasa tu, rasa ni. Dessert lagi. 


Aku decide nak pergi restoran Mohd Chan Abdullah sebab..
Aku tertengok sorang blogger ni share gambar ketam masak sos special.
Tempting giler ;)


Chicken sweet sour



Kailan ikan masin


Dan ini dia sebab utama aku pilih restoran Mohd Chan Abdullah.


Ketam masak sos special :):) Highly recommended.



Semua gambar Apis tido. Tampal je la yang ada ni hahaha. 
Nampak tak parut kat muka Apis tu? Ada la lagi kesan lepas accident tu. Tapi dah ok dah.
Hadiah Apis untuk birthday girl? biarlah rahsia haha ;)


Terima kasih untuk ingatan.
Semoga korang pon murah rezeki.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails