Thursday, June 27, 2013

Redeem BIG Card Points

Salam uols..


Sebelum cite panjang, jom tengok promo ni dulu...



Pagi ni dapat email dari Big Card cakap ada promo boleh redeem tiket flight serendah 100 points. Biasanya aku tak tengok kalau serendah 100 points, apa barang. haha. tapi tadi sambil2 tunggu orang bank settle testing problem aku - ok FYI, aku kerja vendor untuk bank.. aku pon saje la klik...



Eh, ada yang serendah from 0 Big points laaa... hehehe.. agak2 uols yang mana aku book.. eh, ada book ke? hahaha.. tapi serius promo macam ni dah macam promo free seat tu.. harga tiket free redeem guna Big points sahaja, pastu korang just bayar tax dan fuel surcharge je. memang berbaloi.. cuba la korang tengok, itupon kalau ada Big card hehehe.. ala, ada Big card takde point pon boleh redeem, redeem la yang 0 Big point tu.. hehehe.. Promo ni sampai esok je ye, 28 Jun 2013.. Promo ni untuk travel from Jan - April 2014.. apalagi plan plan.. hehehe..


Sebenarnya, Big card ni macam loyalty program card untuk pengguna setia Air Asia.. macam MAS ada Enrich card tu kan.. basically function dia sama.. cuma aku tak tahu sangat la kelebihan kad Enrich MAS tu sebab aku tak ada, jarang fly guna MAS pon.. wa sedar diri ;p hahaha.. awal2 dulu, kalau nak guna Big card ni dia charge service fee macam kita guna credit card tu, tapi tak lama lepas tu, dorang dah mansuhkan.. macam aku, sebelum aku book mana2 flight, aku akan topup dulu Big card tu sebab dia macam prepaid card - korang kena ada duit dalam tu baru boleh beli tiket flight or anything yang relate dengan Air Asia contohnya, macam kat bawah.. .






Atau nak senang lagi, korang boleh terus klik ni
Pahamkanla apa yang patut, malas aku nak elaborate panjang2.. hahaha.. 


Kiranya korang boleh kumpul Big card points sambil2 shopping. Pastu points tu leh convert jadi tiket flight or hotel package, amacam best tak? hehehe.. memang Big card ni selalu buat promo.. kenala selalu alert tengok FB or twitter diorang.. takpon korang just signup, insya Allah dapatla new updates dari diorang.. Jangan tak tahu kalau spend kat Zalora, dapat 27 Big points per RM10 spent, yang gila shopping kat Fashion Valet tu dapat 33 Big points per RM10 spent.. apa lagi, pergi la godek2 study skit.. kalau korang rasa berbaloi, sign up, apply kad.. Big card pon ada 2 jenis..




Aku apply yang Visa prepaid..


Make sure korang paham betul2 term and conditions ok.. aku tak bertanggungjawab kalau apa2 nanti hahaha.. ok, sharing is caring... bukan iklan berbayar pon.. hihi



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails