Monday, January 9, 2012

My Guilty Pleasure ;)

Sila jamu mata yerk....



Yang periuk kuali nga sudip segala bagai tu, boleh installment 3 kali bayar. Tak payah la aku cakap total semua tapi memang berbaloi. Aku pernah guna kuali tu masa kat rumah cousin belah encik somi.. ternyata memang best dan rasa nak masak sedap2 membuak2.. haha.. Mana la tahu dengan ada perkakasan dapur sebegini rupa, mood memasak aku menjadi2.. Bukan la selama ni tak pernah masak, cuma aku rasa, kalo nak memotivasikan diri yang jarang ada masa nak memasak yang sedap2. yang simple2 tu no hal... alasan kah itu..hihi...

Katalog ade nga aku.. ada sape2 nak order gak ke? set pinggan, cawan semua ada.. Macam2 brand ade... Glance, Pie Rat, La Piana,Duralex, Pasabahce..mcm2 la lagi.




Second benda aku rembat 2 pasang kain semi sutra dari Puan Hana.. entah bile la nak jahit ni. Berazam nak jahit sebelum CNY sebab nak pakai masa balik kampung nanti..tapi.. sempat kee?




Longchamp Le Pliage
Small size with long handle


Last benda, beg dari sana, Perancis mai.. can't resist this bag.. tapi my color takde kat atas tu.. my color is orange. Walaupon bonus tak dapat lagi, harap leh cover nanti.. hihi.. tapi ni semua aku beli guna duit hasil jualan hadiah2 contest sebelum ni. Yang mana hadiah aku tak guna, aku jual dan beli apa yang aku suka.. macam cute mum, jual hadiah yang tak guna dan dapatkan barang idaman beliau.. best kan...


Bukan niat nak menunjuk2 tapi sebagai kenangan je.. sebab aku ni suka beli barang, pastu dah boring pakai jual balik.. takpon bagi kat orang. Yang dapat bonus tu, korang beli apa ye? share2 ye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails