Thursday, August 25, 2011

JOM PHOTOBOOK Giveaway by KedaiGambarKami!


Sticky post until 25 August 2011.
Untuk entri terbaru, sila scroll ke bawah ;)




by 


17 Aug - 25 Aug 2011


Saya layak menang JOM PHOTOBOOK! giveaway dari KedaiGambarKami sebab:

saya masih belum berpeluang untuk memiliki photobook dari KedaiGambarKami dan sangat teruja nak ada satu koleksi photobook dari mereka. Harap-harap dengan menyertai JOM PHOTOBOOK Giveaway oleh KedaiGambarKami, saya berpeluang merasa sendiri pengalaman memiliki photobook yang berkualiti tinggi pada harga yang berpatutan dan mampu milik ini dari KedaiGambarKami. Boleh la saya buat photobook khas sempena raya yang akan datang ni.


Sebelum itu, terimalah pantun 2 kerat dari saya untuk KedaiGambarKami.


Kuih paling 'keji' kuih taik itik,
Tengok sekali terus tertarik.


Kuih semperit kuih puteri mandi,
gambar menarik harga pon menjadi-jadi.


Boring makan seri muka, makan pula kuih koci,
hasil kerja kreatif memang puas hati.


Kuih ketayap kuih sekaya,
KedaiGambarKami photographer pilihan saya.


daun kelapa daun selaseh,
sekian sahaja dari saya, terima kasehhhhhhhh.


p/s: pantun tu tunggang langgang tanda aku ni tak reti nak buat pantun 2 kerat, tapi contest punya pasal nak aku mencuba nasibbbb ;)



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails